Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ήρθες και με έμαθες πως η αγάπη αξίζει όταν είναι αμοιβαία

Ήρθες όπως εγώ σε ονειρεύτηκα. Επίγεια θεά να με λυτρώσει από όλες τις βασανιστικές μέρες και τις σκέψεις που τρομοκρατούν το μυαλό μου και το βομβαρδίζουν.
Ήρθες όπως εγώ σε ήθελα, απόλυτα και ακέραια να με πάρεις μαζί σου μακριά χωρίς τον παραμικρό φόβο και δισταγμό.
Ήρθες γεμάτη αγάπη και έρωτα μέσα σου και τώρα πια δεν φοβάμαι μήπως οι νύχτες μας τελειώσουν νωρίς, δεν φοβάμαι να μην ξυπνήσω μονάχος το πρωί, έχω εσένα δίπλα μου.
Ήρθες να μεγαλώσεις τις μέρες μου και να ομορφύνεις τις νύχτες μου.
Ήρθες να με βάλεις να συνταξιδέψουμε στο τρένο της ζωής σου και μαζί να επιλέξουμε ποιος θα είναι ο τερματικός μας σταθμός.
Ήρθες να γεμίσεις χαρές και γέλια τις σιωπηλές μου νύχτες.
Ήρθες νωρίς πριν προλάβουν να ξεθωριάσουν τα σ’ αγαπώ που είχα πει.
Ήρθες για να με παρασύρεις στο ποτάμι της ευτυχίας και της αγάπης, να μου προσφέρεις ότι μου στέρησε η ζωή μέχρι τώρα.
Ήρθες να δώσεις φτερά στα όνειρά μου, να τους μάθεις να πετούν μακριά και να μην δειλιάζουν.
Ήρθες να μου δώσεις ανάσες ελευθερίας, να με απεγκλωβίσεις από την δική μου προσωπική φυλακή.
Ήρθες να λιώσεις τους πάγους της λογικής μου και να γεμίσεις την καρδιά μου συναισθήματα αγάπης.
Ήρθες και μου έκανες το πιο ακριβό δώρο που δεν χρειάζεται να μπει χέρι στην τσέπη.
Ήρθες και μου προσέφερες το πλουσιότερο δώρο, για την αγάπη σου μιλάω.
Ήρθες να μου κλείσεις τις πληγές που η ζωή μου άνοιξε βίαια και απότομα.
Ήρθες να απαλύνεις τον πόνο μου που καιρό τώρα σέρνεται βουβά μέσα μου.
Ήρθες να με γλυτώσεις από ένα σωρό ανώφελες στιγμές της ζωής μου.
Ήρθες και με έμαθες να μην ντρέπομαι για τον εαυτό μου και να τον αγαπάω.
Ήρθες και έκανες τα σωθικά μου να καίνε από λαχτάρα για εσένα.
Ήρθες και ανέτειλες τον ήλιο μου από την δύση, με ανέστησες.
Ήρθες και με έκανες να αγαπήσω την ζωή.
Ήρθες και μου έδειξες ότι η αγάπη και ο έρωτας δεν δημιουργούν δράματα.
Ήρθες και φίλησες τα δάκρυά μου.
Ήρθες και με αγάπησες και άλλαξε η ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου