Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Αν γύριζε ο χρόνος πίσω...

Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν σίγουρα πιο διαλλακτικός... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν και πιο αποφασιστικός και πιο άμεσος... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν πιο ξεκάθαρος. Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν σίγουρα πιο σκληρός. Οι αποφάσεις που θα έπαιρνα θα ήταν με γνώμονα το δικό μου καλό και όχι (όπως σε αρκετές περιπτώσεις έχει γίνει έως τώρα) για το καλό των άλλων... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα έλεγα λέξεις που δεν είπα και δεν θα έλεγα λέξεις που είπα... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν σίγουρα πιο τολμηρός... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα προσπαθούσα να κάνω πιο απλά τα πράγματα και σίγουρα να μην τα μπερδεύω... Θα έβαζα σίγουρα το προσωπείο του άτεγκτου ανθρώπου που δεν λογαριάζει συναισθήματα και σκιρτήματα... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω οι διαφορές μου με τους άλλους ανθρώπους θα ήταν σίγουρα λιγότερες γιατί θα έκανα μερικά βήματα πίσω σε συγκεκριμένες περιπτώσεις... Η ξεροκεφαλιά άλλωστε δεν βοηθάει πάντα (!). Αν γύριζε ο χρόνος πίσω το βλέμμα μου θα ήταν πιο μαλακό με σκοπό να φέρω τους συνανθρώπους μου πιο κοντά μου... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήταν τρόπος ζωής για μένα η καλοπέραση αλλά όχι στις πλάτες άλλων ανθρώπων... Για όλα άλλωστε υπάρχει η «χρυσή τομή»... Αν γύριζε ο χρόνος πίσω οι φιλίες μου θα ήταν ακόμη πιο δυνατές γιατί οι φίλοι που έχω τώρα (μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού) είναι εξαιρετικοί άνθρωποι... Αν γύριζα το χρόνο πίσω θα ήμουν πιο χαλαρός με το γυναικείο φύλο και όχι τόσο Μεταξάς (όλο όχι και όχι...) Αν όμως γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήμουν και πιο προσεκτικός με τις γυναίκες...

 Τέλος, αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήταν σκοπός της ζωής μου να διασφαλίζω (όσο μπορώ) την καλή υγεία των ανθρώπων γύρω μου με ότι «όπλο» θα μπορούσα να το κάνω (καλή διατροφή, γυμναστική, συχνές εξετάσεις)... Όχι, δεν έχω μετανιώσει για όλα αυτά και θέλω να γυρίσει ο χρόνος πίσω... Ούτε είναι απόρροια της νοσταλγικής διάθεσης που με διακρίνει... Απλά ώρες-ώρες αναλογίζομαι πως μια δεύτερη ευκαιρία για να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα είναι πάντα πολύτιμη... Επειδή ξέρω όμως πως δεν υπάρχουν μηχανές χρόνου θα προσπαθήσω να κάνω κάτι πιο ουσιαστικό... Θα προσπαθήσω να κάνω όλα τα παραπάνω από δω και πέρα... Άλλωστε ποτέ δεν είναι αργά...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου