Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΟΨΗ ΘΕΛΗΣΗ

Θέλω να θέλω αυτό που θέλω, θέλω να το θέλω εγώ όχι οι άλλοι όχι η κοινωνία, όχι τα πρέπει, ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ.
Τα ρητά λένε, οι σοφοί επίσης, κάθε σελίδα σχεδόν που θα ανοίξεις θα σου προτείνει κάτι που <<θέλεις>> , μήπως πάνω σε αυτό το <<θέλω>> δεν βασίζεται η παγκόσμια αγορά, να δημιουργούμε θέλω και να τα κατευθύνουμε προς εκεί που θέλουν οι ΑΛΛΟΙ ;
Όχι θέλω εγώ να θέλω αυτό που θέλω. Ωραία εύκολο θα μου πείτε, εγώ θέλω και κάνω κάτιi, εγώ αγοράζω το δείνα προϊόν, πάω στην τάδε εκδήλωση, διαβάζω το τάδε βιβλίο, ακούω τον τάδε δάσκαλο και χιλιάδες άλλα έως το απλό απλούστατο ΘΕΛΩ. Αυτό όμως που εγώ βαθιά αντιλήφθηκα και αναρωτήθηκα είναι <<ποιος είναι ακριβώς ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ>>
ΠΟΙΟΣ θέλει, ποιος είναι ΕΓΩ ; Aυτή η πορεία έχει αρχίσει για πάρα πολλούς και πριν πολύ πολύ καιρό. <<Άνθρωπε γνώθι σ’ αυτόν>>, μάθε ποιος είσαι, άρα ποιος είναι το ΕΓΩ.

Και όμως θέλω εγώ να θέλω αυτό που θέλω, θέλω στο πιο μεγάλο βάθος του Είναι, στην απόλυτη ησυχία του νου, της καρδιάς, των φωνών, του Σύμπαντος του Θεού όλων , να αναφωνήσω ΕΓΩ ΘΕΛΩ, εγώ παίρνω την απόφαση και δεσμεύομαι στον Εαυτό μου να θέλω να ζω, να θέλω ότι θέλω, να το υποστηρίζω, να πολεμάω για αυτό, να πεθαίνω για αυτό, να ζω για αυτό, να αναπνέω για αυτό.

Πάθος, αποφασιστικότητα, πυγμή, όλα αυτά είναι χαρακτηρισμοί της κατάστασης, μα είναι πιο βαθιά, πιο κυριολεκτική και πιο συνθετική η φράση : ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ολοκληρωτικά με κάθε κύτταρο του κορμιού μου με κάθε μικροσωματίδιο μέσα σε αυτό το κύτταρο, χωρίς καμιά αμφιβολία, χωρίς καμία αμφισβήτηση, χωρίς καμιά δυσπιστία, ΘΕΛΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΝΑ ΘΕΛΩ .

Γιατί ; γιατί είναι τόσο σημαντικό να θέλω τόσο πολύ τόσο βαθιά, τόσο παθιασμένα, μα γιατί έτσι μόνο ζεις συνειδητά , αυθεντικά, φωτισμένα.

Βλέπετε η θέληση προηγείται της συνείδησης, προηγείται του φωτός. Ο Θεός ήθελε και γέννησε και δημιούργησε και όλα πήραν ΖΩΗ και συνεχίζει να θέλει και είναι αιώνιος και απέραντος . Θέληση, θέληση της θέλησης, απλά θέληση, βαθιά ολοκληρωτική, θέλω να θέλω και όταν θέλω αυτό που είναι το αντικείμενο της θέλησης, ακόμα καλύτερα.

Ποιος θέλει ; Το Πνεύμα θέλει να υπάρχει να ζει σε σώμα σε φυσική μορφή και έτσι ζωοποιεί τα μάτια, χτυπά την καρδιά, κάνει το αίμα να ρέει.. και όταν απλά παύει να θέλει να υπάρχει σε αυτήν την μορφή και με αυτόν τον τρόπο απλά αλλάζει… δεν πεθαίνει, αλλάζει. Άρα δεν χρειάζεται να υπάρχει φόβος , μόνο η θέληση αρκεί να δημιουργήσει, η συνείδηση βοηθά για να δεις ότι δημιούργησες και ο λόγος για να το περιγράψεις.

Ένα χαμόγελο, ένας καλός λόγος, ένα ευχαριστώ δεν στοιχίζουν τίποτα και είναι ταυτόχρονα πραγματικοί θησαυροί που αν τους μοιραστούμε θα κάνουν την δική μας ζωή ομορφότερη.
Ναι! Στη ζωή μας υπάρχουν προβλήματα και η επιβίωση είναι δύσκολη στους περισσοτέρους από εμάς. Όμως ακόμα και μέσα στη θύελλα των προβλημάτων, όταν νιώθουμε ότι μας ανεμοδέρνει η Ζωή μπορούμε για κάποια λεπτά να κάνουμε ένα στοπ. Να κοιτάξουμε ψηλά και να δούμε τον ήλιο, να τον αναπνεύσουμε και να γεμίσουμε από την χρυσή ενέργεια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου